A gumiabroncsot és a belsőt leszedve a felniről ez a látvány fogadott. A magyarországi gumibelső védő gumicsík helyett itt valamiféle textilt használtak. Ez védi a gumibelsőt a küllőanyáktól és a küllőcsavaroktól. Úgy tűnik a textil rossz ötlet volt, mert magába szívta a vizet és mivel rejtve van, nagyon nem is párolgott el. Így a folyamatos nedvesség miatt csupa rozsda a felni belül is. Maga a textil darabokban foszlik le, jobb lesz ha nem lesz ott.
A hátsó agy.
Csiszolom le a rozsdát.
Ez már a csiszolás, mosás, rozsdamarás utáni állapot.
Az első tengely tisztítás után.
A kónusz kissé csúnya, kopottas. Szerintem nem a használattól, hanem mert rossz minőségű anyagból van.
Sajnos mikor beszereltem akkor derült ki, hogy ferde a tengely, így újat kellett vegyek helyette. Ez az új tengely.
A régi porvédőt felhasználtam az egyik oldalon, a másik oldalon ahonnan hiányzott, oda raktam egy kónuszra húzhatót.
Bezsírozott első agy.
Gondoltam megörökítem a belső és külső gumi feliratait. Mindkettőt lemostam, de a rozsda nagyon megfogta őket sok helyen, nem lettek teljesen tiszták.
RALSON a belső gumi márkája.
Extra heavy duty (moulded), 28x1/1/2 (40-635), Made in India
International Deluxe. Ez nem tudom mit akar jelenteni. Annyira nem jó minőségű.
Made in India.
Inflate hard. (28"x1 1/2") 71x3,75cm 40-635
G61 +++ 92
Az elkészült első kerék.
A hátsó kerék.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése