Az anya szorítja le a nyelves alátétet, alatta a kónusz található.
Ez a fém csúcs feszül bele a kormányba amikor felül meghúzzuk a csavart.
A hosszú csavar, alján a csúccsal.
Ide szorul be.
A felső kónuszt lecsavarva tűnik elő a felső csapágy, kissé rozsdás és kenés nélküli.
Ráfér a zsírozás.
Az alsó csapágy az első villa lehúzásával kerül elő.
Az alsó és a felső csapágy megegyezik.
A pumpatartó vasak.
A kontra karjának rögzítője.
A láncvédő tartója, sajnos a láncvédő nincsen már meg.
A villa arany csíkozása sajnos csiszolás után valószínű megkopik, így megörökítettem.
Idő közben készülnek a kerekek.
Miután lecsiszoltam és lekezeltem a vázat, pár hét után már próbából összeállítottam a kerékpárt.
A középtengelyt és a kónuszokat pótolnom kellett mert hiányoztak. A boltban vettem egy egyszerű menetes csészegarnitúrát, tengelyt és csapágyakat. A bal oldali hajtókar is új mert az is hiányzott. Jó dolog, hogy még ma is kapni minden alkatrészt ezekhez a kerékpárokhoz.
A letisztított kormány kónusz és csavar.
Az első tengely.
Ilyen lett a váz, a rozsda helyén fehér foltok látszanak.
Itt már felraktam a kormányt és a vásárolt ülést is.
Sokkal szebb így tisztán a táblája:
Ragyás, ragyás.
Újak a pedálok is.
A fogaskerék eredeti, tisztítás után így néz ki.
Új lánc.
Az arany festés szinte teljesen eltűnt.
A kontra horgonykarja.
Új hátsó fogaskerék.
Félrehordott a fényképező.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése