A kormánycsapágyazás alkatrészeit tisztítom meg éppen:
Ez a gyűrű a kontra porvédő gyűrűje, csak azt is most tisztítottam. A golyók kiestek a csapágytartóból, de simán vissza lehet rakni őket.
Ez jött ki a csapágyakból és a perselyekből.
Rozsdamarás előtt a gumifék.
Gumifék felfogató csavarja.
A karos gumifék kormányrögzítője.
A kormánybeállító csavar feszítő dugója.
A kontranyelv váztartó elem:
A lámpatartó.
Rozsdamarózott minden.
Középrész csapágyak.
Csésze:
Középrész menete a vázban:
Zsírba ágyazott csapágyak:
A közptengelyen ÉNB beütés látható, mely az Éllő Nándor - Budapest rövidítése, ő egy kerékpár alkatrész gyártó mester volt annó. A V betű nem tudom mit szimbolizál. Sajnos utólag kiderült, hogy van egy kis görbület a tengelyben, de természetesen ez nem akadályoz meg abban, hogy simán visszategyem és így használjam. :)
Egy 36-os kulcs csodát tesz a jobb csésze visszacsavarásánál.
Figyelem! A jobb csésze balmenetes, tehát az óra járásával megegyezően lehet kitekerni. A bal csésze jobbmenetes, az óra járásával ellentétesen lehet kitekerni, ugyan úgy mint a csésze ellenanyáját.
Belefotóztam a középrészbe miután a jobb oldali csésze már a helyén volt.
A középrész csapágy átmérője 6,2 mm.
Már kész is a dolog.
A jobb oldalra kerül a hosszabbik rész a lánckerék miatt.
Jöhet a kormány összeszerelése a csapágyakkal.
Felső csapágy:
Alsó csapágy:
Az ülés csöve rozsdamarás előtt:
Próbából betettem a kerekeket a vázba, egész pofás lesz.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése