Csiszolás előtt gondoltam megörökítem a festés részleteit, hátha eltűnnek a részletek. (Nem tűntek)
A képen az általam használt satu látható. Borzasztóan hasznos!
A satu segítségével sikerült csak kitekernem a kormányt az első villából:
A lámpatartó és a csapágyak:
Csendélet:
Aki nyaktáblát leszed egy még használható vázról, annak büntetésből bicikliutat kéne építenie Budapestől a Velencei-tóhoz. Így persze már nem lehet azonosítani a gyártót vagy fantázianevet.
A kormány:
A gumira ható fék:
Ez nem egy makró fotó a vázról, ez egy hangyaboly a kertből, csak a változatosság kedvéért.
Tetszenek ezek a festett csík cizellálások.
A beütés még nem változott. (Nem is fog)
Ideiglenes tárolóhely a kazán előtti hamugyűjtőben. Balról: a kormány csapágyai, a lámpatartó, alatta a Komet kontra agy alatta a 21-es menetes lánckerék, alatta első tengely, jobbra a kerékpár csengője, SK betűkkel mely a Cseh Es-ka gyár monogramja. (Köszönet a hozzászóló nyomravezetésének!) Jobbra feljebb a Csepel velence lecserélt első tengelye alatta egy kb 1930 körüli még nem bemutatott kerékpár első tengelye, alatta első tengely kónuszok, csapágyak. Alatta a kerékpár középtengelye, jobbra a bal és jobb középcsésze a csapágygolyókkal.
Az egy cseh Eska csengő! :) Ha megválnál tőle érdekelne.
VálaszTörlésÓ, köszönöm az azonosítást! De megválni nem szeretnék tőle. :)
TörlésOké, cska azért kérdeztem mert az ismerősömnek lenne egy komplett gépe amiről csak ez hiányzik..
VálaszTörlésA váz biztosan nem cseh gyartmany, inkabb valami kisipari lesz, de ez sem biztos. A csengő meg egyálltalan nem illik a képbe. Ami biztos és tisztán kivehető a képekből, hogy a váz csuny garambolon esett át az asócsövet visszaforrasztották a homlokcsőhöz továbbá tettek egy merevítést is a vázba a bitonság kedvéért. Így a festés és a csíkozás sem eredeti már rajta. Ja és az első villa fafucsit is kicserélték házikészítésűre. : )
VálaszTörlésfafucsit=papucsait : )
VálaszTörlés