A középtengely szinte teljesen be volt állva, szinte nem is lehetett megforgatni. A rendszere beütő csészés, ami azt jelenti, hogy a vázba vannak beütve a csapágy csészék és a tengelyre csavart kónuszok azokon futnak. A cseréje körülményesebb mint a csavaros csészéknek, ezen a kerékpáron ezt alkalmazták.
A külső ellenanya balmenetes, az óra járásával megegyezően lehet lecsavarni. Alatta egy körmös alátét van.
Az alátét alatt egy porvédő gyűrű volt ami a kónuszra illik és együtt forog vele.
A kónuszt is lecsavartam.
A csapágyak egy érdekes állagú masszában álltak, nem tudom mikor kenhették utoljára. A 30-as években?
A tengely túloldala, itt csak a kónusz található.
A bal és a jobb oldalon különböző méretű és ezért számú golyó volt, nem tudom gyárilag így szerelték-e.
A tengely a jobb kónusszal:
Jelzés nélküli, de nem tűnik ferdének.
Furcsán rossz megmunkálású az ellenanya és a körmös alátét, sorjás mindenhol.
A bal kónusz pereme le van törve? De belül nem voltak darabkák, mintha gyárilag ilyen lenne. Nem túl igényes, persze akkoriban lehet, hogy ez is jónak számított.
A porvédő.
A beütött bal és jobb perselyek elég trutyisak. A kettőt egy réz cső köti össze amiben a tengely forog.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése