Rozsdamarózás és csiszolás utáni állapot, jöhet a festés.
Az elvált hátsó villa összekötő forrasztása 3000 Ft volt, szerintem ez simán belefér, örültem, hogy találtam mestert aki ezzel foglalkozik.
A régi felső csapágyperselyt ki kellett üssem mert a vásárolt új csapágy és csapágypersely készlet más méretű.
Festés előtt a váz.
Az új persely.
Az első villa lefestve, szerintem egész jól sikerült.
A váz is sokkal szebb lett.
A fék eredeti állapotában. Az alsó része hiányzik, de a felső még simán használható.
A kormányvilla csavarja rá van szorulva a rúdra.
A baloldali eredeti fa fogantyú megvan, nagyon háborús feeling.
A jobb fogantyú eltűnt az idők forgatagában.
A kormányrögzítő csavar.
Kezelés utáni állapotok.
A felső csapágypersely és a villacsavar már nem kerül a kerékpárra, mert egy készletbe lecseréltem őket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése