A lánckeréken a Csepel felirat látható, ez is segít belőni a kerékpár gyártási idejét és márkáját. Jobbára a Weiss Manfréd gyárból kerültek elő ilyen lánckerekek. Jelölést nem találtam rajta.
A pedál tengelyén egy J betű látszik, felteszem ezzel jelölve, hogy ez való jobb oldalra. A meneten látszik is, hogy jobb menetes.
Az első villa már jó ideje lehet egyedül elválasztva a váztól. Na majd én jól összehozom őket.
Kis lemosás után látható az eredeti zöld szín és az arany csíkozás.
A pőre vázat már láttuk.
Az alsó csapágy csésze hiányzik.
A beütés 16920.
A kontra fék akasztó vasa persze megvan.
Az hátsó alsó villa összekötő az egyik oldalon elvált, forrasztani kell.
A nyeregcsövön vastag arany festés látható.
A váz még pár helyen nyomokban aranyat tartalmazhat.
Így nézett ki annó. A kormány elfordulását lehetett vele megakadályozni, ha be volt csavarva és letámasztották a biciklit, az nem csuklott össze.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése