A kerekeket korábban levettem már az alvázról első lépésként, mert azt hittem elég lesz csak új gumikat tenni rá és már menni is fog. Persze ennél sokkal rosszabb állapotban volt, úgyhogy végül is teljesen szét kellett szedjem.
A gumi belsők eléggé szét voltak repedve a lapos állástól, de a külsők is elég leharcoltak voltak.
A kerékpár gyártási idejét a beütött gyári sorszám alapján lehet megállapítani a Csepel kerékpároknál a következő táblázat segítségével. Ezen a kerékpáron a bal oldali hátsó kerék villán található. Elsőre KI kódnak tűnik, de egy kedves hozzászóló felhívta a figyelmemet, hogy az inkább KL, csak az L fordítva lett véletlenül beütve. Ezt a betűpárt a számsortól kicsit balra lent függőlegesen láthatjuk. Mint kiderült, az egyenes villa 1971-ben lett csak bevezetve, előtte a hátsó villa hajlított volt.
Mivel ahogy a képen is látható, nálam L betű a második és nem lehet háborús időből származó, innen máris tudjuk, hogy 1972-ben gyártották. Azt is tudjuk már, hogy hegesztett 20"-es a váz. Csepelen 1967-ben kezdtek Camping kerékpárokat gyártani, valóban nem a legelsők közül való.
Üdvözlöm! A legelső kempingeknek a hátsó villája hajlított volt.
VálaszTörlésEzt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
VálaszTörlésMegtévesztő az a vázszám: Elsőre KI-nek tűnik de jobban megnézve az az I egy fejtetőn beütött L. Előfordult akkoriban... 1972. évi gyártmány ez. 1967 volt a gyártás kezdete és 1971-ben lett egyenes a támvilla.
VálaszTörlésKöszönöm az észrevételét! Javítom az évszámot. Sajnos jelenleg nincsen nálam a kerékpár, amint lehet tüzetesebben megnézem.
TörlésSziasztok camping gyűjtők. Sikerült szert tennem egy pannonia mayfairre :) Mennyibe kerülhet ez a ritkaság?
VálaszTörlésBár én nem tudom, kérem próbálja meg a "Csepel Kemping kerékpár" facebook csoportot megkérdezni.
VálaszTörlésÜdv,
VálaszTörlésa vázszám kombinációs kép milyen kiadványból van?
Köszönöm,
Misi