2015. augusztus 9., vasárnap

1972-es Csepel Camping kerékpár felújítása 3. rész: Kerekek

A kontra után jöhetnek a felnik és az első kerékagy. A jó öreg drótkefe ha csodát nem is de sokat segített a dolgon. Drótkefe után csiszolópapírral finomítottam az állapotokon.

Fellelt állapot:




Drótkefe és csiszolás után:



Kezd feltűnni a krómozás:



Rozsdamarózás után én színtelen lakkal kezeltem a felnit, aeroszolos megoldással. Remélem egy ideig megvédi a rozsdától. Azért nem festettem le, mert mindenhol törekszem az eredeti anyag és szín megtartására. Közben az első kerékagyból kiszereltem a tengelyt és a csapágyakat, sajnos arról nem készült fotó. Annyit tudok segíteni, hogy az első kerékagyba oldalanként 10 db 3/16-os csapágygolyó illik. Petróleumos tisztítás és rozsdamarózás után bezsíroztam és ugyan úgy összeraktam ahogy volt, íme az eredmény. Új külső és belső gumikat is vettem. 20"x1,75-ös jó rá.



Randa, de nekem tetszik:








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése