2015. november 16., hétfő

1930 körüli, feltehetően Weiss Manréd férfi kerékpár felújítása 6. rész: Váz és kormány

Rozsdamarózás és csiszolás utáni állapot, jöhet a festés.


Az elvált hátsó villa összekötő forrasztása 3000 Ft volt, szerintem ez simán belefér, örültem, hogy találtam mestert aki ezzel foglalkozik.


A régi felső csapágyperselyt ki kellett üssem mert a vásárolt új csapágy és csapágypersely készlet más méretű.


Festés előtt a váz.




Az új persely.


Az első villa lefestve, szerintem egész jól sikerült.


A váz is sokkal szebb lett.






A fék eredeti állapotában. Az alsó része hiányzik, de a felső még simán használható.



A kormányvilla csavarja rá van szorulva a rúdra.


A baloldali eredeti fa fogantyú megvan, nagyon háborús feeling.




A jobb fogantyú eltűnt az idők forgatagában.





A kormányrögzítő csavar.





Kezelés utáni állapotok.






A felső csapágypersely és a villacsavar már nem kerül a kerékpárra, mert egy készletbe lecseréltem őket.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése