2016. július 30., szombat

Csepel Tura kerékpár felújítása 1970-ből 5. rész: A végeredmény

Vettem rá egy ülést mert az is hiányzott. A végeredmény úgy néz ki mint egy nagypapa bicikli, csak ez nem férfi hanem női. Persze egy idő után már könnyebb felszállni a nőire a férfiaknak is.






A karos fék kitakarja a szép táblát.



A pumpa persze hiányzik.


Eléggé ragyás a váz, meglátjuk elkezd-e majd rozsdásodni.










Ez a zöld trutyi vagy festék, vagy valami permetlé lehet.


A hátsó kereket végül újra cseréltem mert nagyon sírt az aszfalton.


2 megjegyzés:

  1. Gratula!
    Pont egy ilyen idős, férfivázas bringa felújításába kezdtem bele.
    Örülök, hogy nem vagyok egyedül a becsípődésemmel!
    Üdv,
    Gerhes László

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nem vagy egyáltalán. Én is ebbe fogtam bele.

    Kovács Ádám

    VálaszTörlés