2016. június 3., péntek

Roadmaster 1992-es Indiai kerékpár felújítása 9. rész: Végállomás

Jobb később mint soha, jó volt az india kerékpáron dolgozni. Összességében azt tudom mondani, hogy jó bicikli, de... Ahogy szereltem az látszik, hogy nem egy felső kategóriás kerékpár. A célnak megfelel, a festés semmit sem ér, rozsdásodik a matricán is keresztül. A nap kiszívta. A másik negatívum a súlya. Borzasztó nehéz. Ennyi vasból két másikat is ki tudnának hozni egy másik országban. Persze ennek megfelelően elég masszív is. Sajnos mint kiderült a kormánya jobbra húz, van egy kis tekeredés a vázban az első villánál. A pedálok sem túl szépen járnak ott is valami ferdeségre gyanakszom. A lámpák kábelezése ha gyári volt, akkor nagyon csúnya, ha utólagos akkor megbocsájtható. Én újra kábeleztem. Az ülés nagyon kényelmes lenne, mert jól rugózik de a bőr elég kemény, hiányzik róla valami szivacs. A kerékpár legjobb részének a Taiwan-i kontra féket mondanám. Az tényleg nagyon jó minőségű, csodásan működik. Érdekesség még a 12V-os palack dinamó is, nálunk 6V-osok vannak. Persze a nagyobb feszültséget nem használja ki a lámpa, mert nem koncentrálja a fényt. Csak világít a világba, szórja a fényt mindenhová. Az általam felújított Camping biciklinek van a legjobb lámpája azok közül amiket eddig kipróbáltam. Hátul két piros fényvisszaverő is van, a kerekeken is van, elöl viszont semmi. A kitámasztó nagyon jó és nehéz. A hátsó lámpába egy 12v-os Led izzót tettem. Működik a dinamó váltó áramáról is, egy idő után folyamatosnak tűnik a világítása. Ami új rajta, az a lánc és a hátsó külső gumi, a többi mind eredeti. Jól megy egyébként kellemes vele menni.


































8. rész

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése