2016. június 6., hétfő

Csepel Tura kerékpár felújítása 1970-ből 1. rész: Így jött a padlásról

Azt mondják ha egy kerékpár felkerül a padlásra, az nem véletlenül kerül oda. Például mert javíthatatlanná vált. Remélem ez ebben az esetben nem igaz. Bár pár fő alkatrész hiányzik, ezek még a mai napig beszerezhetőek. Hiányzik a teljes középrész és a kontra. Nincsen ülés, üléscső, az első dörzsféknek csak darabjai vannak. Hiányzik a bal hajtókar és a pedálok. A láncvédő sincs meg, de az nem létszükséglet.

46 évéhez képest inkább koszosnak mint rozsdásnak mondanám.



Mindkét kerék eredeti Emerge gumija megvan, de az egyik felniről leszedtem a külsőt.


A sárhányók.





Nem tudom most akkor Tura, vagy Túra? Ezen a címeren Tura van. Létezik ilyen város, Turán még kastély is van! Ami ráadásul marha jól is néz ki, de ahogy néztem nincs még felújítva. Itt a honlapja.


A csengőt nem tudom, szét lehet-e majd szedni, felül egy szegecs szerű valami van csak.



Érdekes az arany festésű mintázat a fekete alapon.




A már jól ismert hátsó cicaszem és a fehérre festett alsó része a hátsó sárhányónak.



A nyeregcsövön haloványan még kivehető az arany Tura felirat.


Szép díszítésű Emerge gumi.


A hajtó fogaskerék.


A vázszám. A második betű J-nek tűnik, tehát szerintem 1970-es gyártású. Majd pucolás közben jobban látszik a többi szám.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése