2016. június 12., vasárnap

Az Okostelefon kalandokhoz még egy kis érdekesség

Említettem, hogy az LG GT540-es okostelefonnak már nagyon rossz az akkumulátora, gondoltam rendelek egy újat, ezt meg szétszedem és megmérem a kapacitását. Az újat meg is rendeltem, kivételesen USA-ból. Az első képen látható, hogy kezdtem megbontani a műanyag burkolatot ami alatt a fóliás cella található, a kis védelmi elektronikával. 1500mAh-ás, Kóreában gyártották. Az LG vállalat Kóreai.


Hoppá! Elkezdtem lefejteni a burkolatot és előbukkant egy SONY felirat. Naggyon érdekes. A SONY ugye egy Japán vállalat. Lehet, hogy Kóreában is van akkumulátorgyára. Érdekes látni a két vállalat együttműködését. Mindenesetre legalább jó minőségű a cella. Lemértem a kapacitását. Az 1500mAh-ból 300mAh maradt. Hát ez nulla. Mondjuk ez még a gyári kb 5-6 éves akkumulátor, nem csodálkozom rajta, hogy már elfáradt. Mehet a hulladékudvarra újrahasznosításra. A képen látható a kis védelmi lapka, az akkumulátor csatlakozói erre vannak ráforrasztva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése